Salam to all & good day,
Setelah 4 hari aduan di lakukan oleh saya kepada Biro Aduan Pengguna Nasional ( NCCC ), dan setelah aduan yang di buat oleh saya pada 08/10/2011, baca disini, telah pun di balas oleh Puan Norli Baharin pada hari ini pada jam 3:30 ptg tadi.
Sila lihat email dibawah, reply dari laporan yang dilakukan oleh saya:-
NCCC / E-Aduan/ Muhamad Irwansyah Beng Lim
Norli Baharin norli@nccc.org.my to me
Salam Sejahtera, En Muhamad Irwansyah Beng Lim
Merujuk kepada aduan yang dikemukakan, aduan ini terhadap Air Asia atau Agensi pelancongan ?
Sekian, harap maklum.
Norli Bt Baharin
Pusat Khidmat Aduan Pengguna Nasional ( NCCC)
Dan ini reply email saya kepada Norli Baharin norli@nccc.org.my, sila lihat dibawah, email yang di reply oleh saya:-
To:- NorNorli Baharin norli@nccc.org.my
Askm Cik / Puan Norli Baharin,
Salam sejahtera,
Berkenaan dengan aduan saya, ingin saya nyatakan disini, aduan ini dibuat kepada Air Asia, dan bukan egensi pelancongan.
Harap Maklum,
Terima Kasih
From
M.Irwansyah Beng Lim
P/s - Email telah pun saya reply, dan kini saya hanya menunggu langkah seterusnya dari pihal Cik/Puan Norli dari pihak NCCC, tunggu update daripada saya nanti seterusnya.